Skammer staden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skammer staden

Dette er skammer staden... Lev dig ind i tiden i middeladeren, som den var i Skammerens Datter.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 På torvet

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Joshua

Joshua


Antal indlæg : 38
Point... : 40
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09
Alder Irl : 29
Geografisk sted : Dunark borgen

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:20 pm

"Min kæreste Ciana dog. Du kender mig, ordets magt kan være størrer end sværdets." sagde han med påtaget forbavselse.Det morede ham egentlig ganske godt, dette optrin, så hvorfor ødelægge det med et angreb? Nej, så hellere lege med, og se hvor meget sjov han kunne få ud af det..
Tilbage til toppen Go down
Katriona

Katriona


Antal indlæg : 45
Point... : 47
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:23 pm

Kat rankede sig, hun så rundt, alle var grebet..
som havde de lagt magi over det!
hun rystede på hovedet. aligevel holdt hun selv øje, lyttede og tænkte på hvem hun ville havde stemt på, hvis det var.
kat havde allerede en ide om det
Tilbage til toppen Go down
Ciana
Leder for rævene - Admin
Leder for rævene - Admin
Ciana


Antal indlæg : 27
Point... : 55
Forfatterpoint : 0
Join date : 01/11/09
Alder Irl : 28
Geografisk sted : Skammerstaden

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:45 pm

Mængden gispede, da hun blot smilende tog et skridt fremad, og så et til og så videre, til hun stod godt 10 meter fra ham. Let hævede hun sine øjenbryn. Dysten gik videre med ordene. Let hørte hun, hvordan mængden satsede på, hvem der ville vinde. Selv var Ciana ikke sikker.
"Dit magt på ordet er som vinden. Den ene dag er der storm, og den næste vindstille... Din dag er vist på vindstille" Stemmen brød over mængden, som om den ikke kunne andet. Et rolig præg lå i denne stemme, som overraskede de fleste. Hvor kunne hun tale så lavt, men stadig have en stemme så tydeligt, som blev den båret af vinden. Et kort øjeblik kastede Ciana sit blik på en pige, en pige som skilte sig ud blandt resten ad mængden. En der også var rødhåret, som Ciana selv. Et let venligt smil gled over de smalle læber, inden hun vendte øjnene mod Joshua, roligt og let, smilet var forsvundt idet en let vind blæste. Gone with the wind
Joshua var hoppet med på 'legen', det bemærkede Ciana hurtigt. Ordet var bedre end kampen, som Ciana så tit sagde. Man nåede længere med ordet i sin magt, end kampen. Kamp førte kun til frygt og død.
Tilbage til toppen Go down
https://skammer-byen.aforumfree.com
Joshua

Joshua


Antal indlæg : 38
Point... : 40
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09
Alder Irl : 29
Geografisk sted : Dunark borgen

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:52 pm

Han lagde nakken tilage og lo. "Det må jeg sige; du er virkelig vittig her til morgen hva'" sagde han og fulgte hendes blik. Han så på pigen og smilede 'venligt' til hende før han igen vendte blikket mod Ciana. "Naaarh... Jeg ved nu ikke... Jeg gider bare ikke spilde for meget på dig, min kære." sagde han spottende, og smilede spøgende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Katriona

Katriona


Antal indlæg : 45
Point... : 47
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:57 pm

Kat så en smule forundret på dem..
sådan at få opmærksomhed virkede så mærkeligt.
han havde forsat hovedet på skrå, fik et rød flammehav af hår til at falde til den ene side.
så det ene blå øje var skjult.
hun kunne ikke andet end let at smile igen.
dog var smilet til manden mest en dårlig efterligning..
Tilbage til toppen Go down
Ciana
Leder for rævene - Admin
Leder for rævene - Admin
Ciana


Antal indlæg : 27
Point... : 55
Forfatterpoint : 0
Join date : 01/11/09
Alder Irl : 28
Geografisk sted : Skammerstaden

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 4:27 pm

//logger, så svarer ikke nu... xD Sess i to ^^//
Tilbage til toppen Go down
https://skammer-byen.aforumfree.com
Katriona

Katriona


Antal indlæg : 45
Point... : 47
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 4:30 pm

// jeg logger også ^^ godnat ! //
Tilbage til toppen Go down
Joshua

Joshua


Antal indlæg : 38
Point... : 40
Forfatterpoint : 0
Join date : 27/11/09
Alder Irl : 29
Geografisk sted : Dunark borgen

På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 4:31 pm

//Okay sees^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På torvet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På torvet   På torvet - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På torvet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skammer staden :: Dunark :: Dunark by-
Gå til: